neděle 19. července 2009

Opět letištní...

Caute baby:-)

týden uběhl jak voda a já jsem opět na cestách. Právě se dopuju kávou na letišti v Dubaji a doufám, že nezaspím odlet...Takže co nevidět budu opět k nalezení v ČR (snad ne na dlouho...). Každopádně výlet do H.K. stál za to- opravdu perfekní zážitek na celý život. Ńěkteré fotky už jste asi zkoukly na FB, pak ještě dodám snad i víc komentářů. Mazec. Hned bych tam zůstala. Teda jako- hlavně kvůli tomu, že jsem koneččně byla opět někde jinde než v ČR. Úplně mi vyhovovalo trochu změnit to domácí prostředí. H.K. je fajn, obzvlášť, pokud máte rádi nakupování (což jsem já až tak nevyužila), no, ale i když vynechám luxusní obchody a nejrůznější shopping mally, tak je stále co objevovat. Derek všechny moc pozdravuje, prý, že máte taky dojet:-)

Jinak- hecla jsem se a opravdu se snažila přizpůsobit se lokální kultuře- zjistila jsem, že mi chutná chobotnice, ochutnala jsem drůbeží pařát a střeva a další pochoutky. Pocity někdy smíšené, ale žádné zdravotní komplikace nenastaly...

Tak doufám, že budu moct posharovat ještě osobně, jak doletím do ČR, tak se pokusím někam za váma vyrazit.

Tak se majte pěkně

Maruška

Žádné komentáře:

Okomentovat