středa 8. července 2009

Ahoj ženy,

tak i já vám napíšu, jak se mám. Mám se dobře =) Po roku stráveném na MC mám konečně čas chatovat s přáteli, chodit na facebook, učit se corel a photoshop, číst si, plánovat dovolenou s milým apod. Ne, že by to předtím nešlo. Jen teď na tom snad i víc chuť.

A taky mám čas (a částečně i povinnost) běhat na úřad práce =) Jj, je třeba, aby za mne někdo platil státu. Tak jsem vyplnila potřebná lejstra, pohledala diplom a smlouvu ze zaměstnání a šla. Jen ten index netuším, kde mám - budu muset pohledat.

A pořád hledám tu slavnou zahraniční praxi. Už skoro měsíc od interview čekám, jestli teda jednu nebo ne do Rumunska. Naposledy to bylo, že dostali další CVs a že chtějí vybrat toho nejlepšího. Tak jestli můžu ještě týden počkat... bože!!! Jakože já tam chci, ale už mě začínají štvát. Tak jsem jim poslala asertivní mail, že ok, ale že taky začínám oslovovat další firmy. Tak oslovuju. Pokud máte nějaký tip, tak se ozvěte.

Žádné komentáře:

Okomentovat