neděle 12. července 2009

Můj výlet ve Zlíne

Ahoj holky,

tak se i ja pridavam nejake informace, co se deje.

Po tom, co jsem odjela z Prahy, jsem si skocila na pracak (zajimavy zazitek) a zacla zarizovat svuj odjezd na praxi. Ve stredu jsem si koupila letenku, byla jsem ve skole pro potvrzeni atd.

A v patek jsem se rozhodla zajet na akci, kterou organizovali Mojco a Majo ve Zline pri prilezitosti sveho nastehovani do jejich noveho domova. Byla to super akce, prijela tam i Lenka, byli tam nejaci Zlinaci a Mojcovi kamaradi z Trencina.

Vecer jsem jeste sli parit do nejakeho klubu. Chvilku po tom, co jsem prisli me zaclo bolet koleno. Vubec si neuvedomuju, ze bych se do nej prastila.

Ale poradne jsem se na nej nemohla postavit. Tak jsem sla zpatky, porad jsem si jeste myslela, ze se to nejak rozchodil. Teda sla neni uplne presne. Mojco mi chytil taxik na cestu, ktera trvala pesky max 10 min.

Dalsi den jsem vstala, ze jedu domu, ale zjistila jsem, ze nemam sanci se nekam dobelhat. Na pravou nohu jsem se mohla postavit, jedine, kdyz jsem se opirala obema rukama o neco.

Tak jsem resili, co udelam. Rozhodla jsem se, ze pohotovost bude nejlepsi varianta. Nastesti tam meli Mojcovi kamaradi auto a Zdenal moc nepil. :)

Cesta byla celkem sranda, nez jsem vlastne zjistili, kam mame jit a pak jsem tam cekali tak dve hodiny. Pak mi doktor rekl, ze jsem se musela prastit. Dokonce si myslel, ze mu to nechci rict, protoze jsem delala asi nejake kraviny. Vysal mi z toho kolena vodu. Dostala jsem berle a ortezu a ze si mam zajit do nemocnice na normalni vysetreni, ze to vypada, ze se mi tam neco asi odlouplo. Uprimne, co mi tam ukazoval, vypadalo jako vlas na tom rentgenu, tak mi asi nezbyva nez verit, ze je tam neco spatne. :))

Pak me kluci hodili na nadrazi a ja jela domu. Taky docela sranda. Mit na prestup treba 5 min, tak to nezvladnu. V Prerove me poslal pruvodci pres koleje, kdyz me videl, ze se chystam nejak schazet ze schodu. Dokonce i v Otrokovicich meli vytah, jenze Prerov asi neni tak vyznamny, aby tam meli vytah. No, trvalo mi to asi 10 min nez jsem se sunula z jednoho nastupiste na druhe.

Kdyz jsem dojela domu, tak mi sice prisla mamka a bracha na proti, ale i tak cesta z nadrazi domu je asi 15 min. 3/5 trasy jsem sla hodinu. Uz me fakt bolely ruce, pak me videl jeden "soused" (zivot na vesnici, takze i 500 m je soused) a vzal auto a dovez me domu. Jinak bych to sla si jeste pul hodiny.

Musim rict, ze z te super cesty me dokonale boli ruce. Nemam zadnou poradnou silu v rukach a je to makacka, kdyz se o ne musite pri kazdem kroku oprit, protoze se nemuzete oprit o nohu.

Takze v pondeli jdu do nemocnice. Uz mam objednanou sanitku. Jinak nevim, jak bych tam dorazila. A uvidim, co mi reknou.

Kdyz jsem doktorovi na pohotovosti rekla, ze mam za 3 tydny jet na rok do zahranici, tak mi rikal, ze nevi, jestli to stihnu. Ale jen doufam, ze to me strasil.

Uprimne si nedokazu predstavit, ze bych na praxi vyrazila tak, jak jsem na tom ted. Me prekazela jen kabelka, co jsem si vezla ze Zlina, nevim, jak bych vzala kufr.

Tak mi drzte palce.

Petra


Žádné komentáře:

Okomentovat