pátek 10. července 2009

O tom, jak jsem nejela do Číny...

Zdravím holky,

některým z vás už jsem to tak nějak naznačila, teďkom teda píšu sem- ačkoliv se to může zdát jakkoliv absurdní, praxi mi den před odletem zrušili...Není to špatný vtip, spíš špatný sen... pro mě. Jj, život se má brát holt takový jaký je.

A co se vlastně stalo? No, 2 dny před odletem jsem dokupovala poslední věci na cestu a loučila se s posledními známými doma. Prostě idyla, sice už mě přepadávala cestovní horečka, ale tak natěšená jsem byla jak cyp. No a pak se to stalo. Otevřu mail a tam: Marie, mohla by sis ještě zítra udělat čas na skype meeting s lidma z HongKongske centraly firmy (fajn, to jsem zjistila, ze maji centralu v Hong Kongu...) a oni mají drobné pochybnosti o tvém anglickém přázvuku. Těžko říczt, co se mi v tu chvíli honilo hlavou, ale štastná jsem z toho teda nebyla. Přijdu večer z hospody v mírně veselejším stavu (bo jsem alkoholem zahnala veškeré černé myšlenky a krizové scénáře) a otevřu znovu email: Marie, měl jsem s tvou firmou dlouhou debatu a oni znovu diskutovali náplň práce praktikanta a trvají na tom, že praktikant by měl z části vyučovat zaměstnance anglickému jazyku a proto by se mělo jednat o praktikanta, který bude nejlépe rodilý mluvčí! Vím, že to nejde nijak omluvit, ale firma tvoji praxi ruší. A vzhledem k tomu, že si uvědomují, že to je jejich nedopatření, jsou ochotni ti uhradit náklady, které jsi s praxí měla! ...

Tak asi chápete, že v noci jsem toho moc nenaspala. Ráno konverzace pokračovala- když to zkrátím, snažila jsem se s nimi vyjednávat, že pokud jsou mi ochotni zaplatit letenku, tak to už se jim vyplatí vzít mě na 3 měsíční praxi a že po nich nic dalšího chtít nebudu. Chvíli se touhle myšlenkou zaobírali a já de facto nevěděla, jestli vybalovat, dobalovat nebo přebalovat... Každopádně storno letenky v chvíli, kdy mi definitivně potvrdili, že ani nemám letět, že už prostě mají jasno, už nebylo možné.

Vtipné je to, že tu praxi mi stornovali v podstatě lidé z HongKongské centrály, kde bych se tak jak tak ani neobjelila a šéf pobočky v Číně mi ještě asi tak 3krát volal na mobil a strašně se mi omlouval. Docela sympoš.

Takže do Číny neletím. Začínám od začátku opět hledat jinou praxi.

Takže tak no, aspoň, ať víte, co se stalo a děje.

Maruška

Žádné komentáře:

Okomentovat