úterý 29. září 2009

Zdar ženy! Jak už Maruška napsala, nic nepíšete! Jakobyste neměly o čem psát nebo co. Tomu nevěřím. Jedna v Holandsku, druhá v Německu, další v UAE a další v Maďarsku. A nikde o tom ani čárka. Napište něco, aspoň malinko, ať vím, co se s vámi děje.

No a co je se mnou? Budu rekapitulovat, protože většina z vás o mně asi většinu věcí slyšela. Tááákže. V průběhu léta jsem si našla práci. Budu pracovat pro AHRU, se kterou jsem na vysoké dělala trenérský kurz a pak jsem pro ně školila v Rumunsku. Zatím je to jen na částečný úvazek, tak do práce (do Frýdku Místku) jezdím třeba jen na den na dva v týdnu. To by se mělo v lednu změnit. Od ledna budu pracovat na zaměstnaneckou smlouvu a přesídlím do pražské kanceláře. A co budu dělat? Směs starání se o klienty a projekty, školení a vyhledávání nových klientů. Moc se na to těším a už samotné začátky si moc užívám. Pohoda, učím se něco nového, vypadá to na rychlý postup, prostě super nová práce.

Taky jsem v létě a teď o víkendu byla na Biodanze. Skvělé odreagování se za pomoci tance, pohybu, kontaktu s ostatními, relaxace, nabití baterek. Pokud by vás to zajímalo, tak další bude na začátku prosince. Dostala jsem se tam přes Anet Langerovou, která to celé do Česka přivezla.

V létě jsme byli s milým na chatě na Slovensku - turistika a povalování se a pak jsme sjížděli Vltavu. Byla to moje první voda a naštěstí to bylo v pohodičce.

Další novinkou je, že jsem se přestěhovala do Prahy. S Jarem jsme našli milý malý byt na Andělu, tak teď bydlíme spolu. Tak až budete potřebovat přespat v Praze, máte kde =)

Žádné komentáře:

Okomentovat